Regulamin
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
- „W Sercu Tatr” prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych oraz turystycznych.
- Klienci korzystający z usług “W Sercu Tatr” zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów naszego obiektu zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
- Zawarciem umowy najmu jest wpłata zadatku na poczet pobytu w wysokości do 30% ogólnej kwoty zamówienia w terminie wyznaczonym w potwierdzeniu rezerwacji. Zadatek nie jest zwracany poniżej 10 dni przed przyjazdem.
- Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
- Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu lub zmniejszenia liczby osób nie dokonujemy zwrotów.
- Pozostała należność za pobyt pobierana jest zgodnie z ustalonym przez strony terminem.
- W obiekcie obowiązuje doba hotelowa od godz.16.00 w dniu przyjazdu do godz.10.00 w dniu wyjazdu.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 23.00 – 7.00 i tej prosimy przestrzegać.
- Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w obiekcie mienie klienta.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w obiekcie powstałe z jego winy.
- Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu obiektu (po wcześniejszej konsultacji z zainteresowanymi) obciążymy kosztami naprawy najemcę.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w obiekcie nie wolno używać grzałek, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy.
- W każdym pokoju poza pościelą na zarezerwowaną liczbę gości mają Państwo po jednym dużym i małym ręczniku dla każdej osoby.
- W obiekcie zabronione jest:
- zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami obiektu) bez zgody właściciela.
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
- chodzenie w butach narciarskich po obiekcie oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi.
- W obiekcie obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych (papierosy, cygara).
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotu kosztów.
- Opuszczając obiekt należy zostawić po sobie porządek.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te zostaną przechowane przez miesiąc, a następnie zniszczone.
- W przypadku zastrzeżeń, i reklamacji co do jakości usług, Gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
- Zameldowanie w naszych obiektach jest od godziny 16.00 natomiast wymeldowanie do godziny 10.00
- W obiekcie można skorzystać z sauny za dodatkową opłatą która wynosi 50zl/1,5h
- W obiekcie można skorzystać z bali z jacuzzi. Dostępna jest ona za dodatkową opłatą która wynosi 250 zł za cały pobyt, klient musi sobie ją tylko sam rozpalić
Regulamin obowiązuje od dnia 01 grudnia 2021r